30 Ocak 2013 Çarşamba

Sebze Meyve Ülkesi - Ecrin Melis'den Hikayeler

Yakınların ülkesinde Meyve-Sebze Ülkesi yaşarmış, Canlı olarak sadece meyve ve sebzeler varmış. Meyve sebzeler ülkesi bir gün sorun yaşamış. Meyvelerin kralı "Portakal" gelmiş. Sorun kralın emretmesiymiş. O emredince herkes aç kalıyor, kral doyuyormuş. Sorunda buymuş. Ama bir gün öyle değilmiş. Çünkü bugün onların tatil günüymüş. Sonra sebzeler kralı gelmiş.Sebzeler çok endişelenmiş. Bugün onların tatil günü değilmiş. Gidin bana yemek getirin demiş meyvelerin kralı.Onlarda gidip yemek getirmişler.Açlıktan bayılmışlar yemesini görünce. Sebzeler bebek meyveyi almış. Ne yapıyorsunuz ! demiş meyvelerin kralı
-Kralımız yemek istiyor o yüzden onu almalıyız.
-Krallar arasında bir çarpışma yaşanıyor,kralımız buna kızabilir demiş meyveler
Meyveler sebzelere karşı , Sebzelerde meyvelere karşıymış. İki grup karşı karşıya gelmiş. Herkes birbiriyle
dövüşmeye başlamış. 

-Durun ne yapıyorsunuz demiş herkesin Kralı. Bunu yaparsanız eğer,bir yerlerinizi incitebilirsiniz, siz arkadaştınız hani ? demiş. Sebzelerin kralı "Havuç" ile meyvelerin kralı "Portakal" birbirlerinden özür dilemişler.
Huzur içinde yaşamışlar,Dünyada rahat geçmiş. Masalda burada bitti :))


Ecrinden çok ben mutlu oluyorum o hikayeler anlattığında özellikle buraya temize çektiğimde iyice kavrıyorum hikayesini., bazen kullandığı kelimeler şaşırtıyor beni bazende anlatımı,hikayeyi bağlaması.
Dilerim devam eder ve bir gün kalemini eline alıp kendi yazar bana da kahvemi yudumlarken yüzümdeki tebessüm ile okumak kalır...

İşte ecrinin kaleminden resimi :)



   

2 yorum: