2 Aralık 2013 Pazartesi

Omo&Yumoş Muhteşem İkili Süprizi

Geçen hafta işyerime gelen süpriz beni çok mutlu etti, ama asıl mutlu eden adıma yazılmış ve üzerinde blogumdan alınmış kuzularımın fotoğraflarının olduğu karttı.

Omo&Yumoş ikilisi çok şık bir valiz, HİPOALARJENİK omo sıvı deterjan , HİPOALARJENİK yumoş ve çok şık bir bebiş bahtaniyesi göndermişler. Teşekkürler...

Ürünleri daha kullanmadım. Fakat açıp kokularına baktım. Bildiğimiz deterjanlardan daha güzel bebeksi bir koku var. Daha öncede yumoş kullanıyordum ama bundan sonra tercihim hipoalarjenik yumoş olacak. Deterjan olarak da omonun sıvı deterjanını ve başka marka kapsül deterjan kullanıyordum. Ürünü denedikten sonra fikrimi sizlerle paylaşacağım.

Bu arada Hipoalarjenik ne demek merak ettim ve araştırdım. Hipoalarjenik ürünler diğerlerine göre daha az alerjik reaksiyona sebep oluyormuş. Alerjik bir anne ve iki kuzusu için tercihte öncelik yaratabilir.

Ürünleri kullanır kullanmaz sizinle paylaşacağım.

Hediyeler için çok teşekkürler Unilever ama bilmenizi isterim ki beni en çok mutlu eden valizi açınca içinde çocuklarımın resmini görmek oldu...

Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulaması, hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirildi! Siz de Bebeğim ve Ben uygulamasını indirerek doğum öncesi ve doğum sonrası için pratik bilgileri öğrenebilir ve uzman doktorlara sorularınızı yöneltebilirsiniz!
 http://bit.ly/1e3LFbw  linkinden uygulamayı telefonunuza yükleyebilirsiniz.

Yumoş        sayfası         : www.yumos.com
Facebook                       : www.facebook.com/YumosTurkiye 
Twitter                            : twitter.com/YumosTR

“Muhteşem İkili”
Facebook Uygulaması  : apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/
OmoKadınlarKulübü      : www.omokadinlarkulubu.com






2 yorum:

  1. battaniyeye sarılmış arkadaş ne iş yapar !!!

    YanıtlaSil
  2. O evimizin maskotu. Umarım cevap kafi gelmiştir :)

    YanıtlaSil